2015. május 8., péntek

Figyelem!

Kedves olvasók!
Szeretnék elnézést kérni mindenkitől aki várja/várta az első részt.Komplikációk léptek fel a rész megírása közben,ami annyit tesz,hogy már majdnem kész voltam,gondoltam másnap befejezem,mentettem a részt és lefeküdtem aludni.Most kb. 20 perce szenvedek,mivel hiába próbálom nem találom a részt,egy szó,mint száz..........minden letörlődött amit elmentettem többször is!Én már idegileg kivagyok,hogy már a kezdeteknél komplikáció lépett fel főleg az a bajom,hogy majdnem egy teljes részt kezdhetek elölről,ezért szeretném türelmeteket és elnézéseteket kérni.
Sietek megírni az első fejezetet minnél hamarabb,hogy végre beleláthassatok képzeletem tárába.

                                                                                                                     ***Blogger***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése