2015. április 23., csütörtök

Kedves olvasók!

Sziasztok.
Először is azzal kezdeném,hogy ez nem az első blogom.Bevallom nektek az első blogomat nem fejeztem be hiába olvasták az emberek.Kb egy éve blogolhattam már akkor,amikor egy számomra fontos személy lépett be az életembe.Nem lehet nehéz kitalálni,sokan gondolhatjátok már most,hogy az ellenkező nemből való az a személy.
Nos...beleszerettem és minden szabad percemet vele töltöttem.....Most azért kezdtem blogolni,mert bár együtt vagyunk,de keveset találkozunk,így ezzel a bloggal próbálom most betölteni az ott maradt űrt.Kiemelem,hogy ez a történet nem valós,maximum egy furcsa álomban,de leginkább a képzeletem szüleménye.Mindenki aki csak szeretné kifejezheti véleményét,írhattok a részek alá és az oldalsó sávban található egy felmérés teszt.Ne ijedjen meg senki,nem kötelező,mint a suliban :)
Nos,igyekszek hozni a részeket ahogyan csak tudom,és remélem lesznek hozzászólások.
Nyugodtan jöhet jó,rossz.....a hibáiból tanul az ember.
Jó olvasást.Sziasztok...
                                                                                                                         ***Blogger***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése